  • Data: 2011-10-14 16:56:10
    Temat: Re: Wyborcy zadecydowali ?e chc? podatku katastralnego.
    Od: Robert G <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Budy napisał:
    > Co dotyczy r?wnie? ciebie -twoja religi?
    > jest ateizm oparty na WIERZE ze istnieje tylko materia.

    Mnie się wydaje, że ateizm to nie jest wiara li tylko w świat
    materialny, bo świat materialny jest namacalny.

    Ateizm to brak wiary w świat niematerialny.

    Czyli to nie jest jakaś wiara, a raczej jej brak, bo kiedy ktoś coś
    widzi, to już nie musi w to wierzyć ;-) po prostu to widzi.

    Natomiast, żeby przyjąć, że świat niematerialny w ogóle istnieje, już
    trzeba w niego uwierzyć... ;-)

    To jakiś absurd, że niby ateiści też w coś wierzą.

    pozdr
    Robert G.

    PS.
    Co ty masz z tym kodowaniem?