  • Data: 2011-10-14 18:05:46
    Temat: Re: Wyborcy zadecydowali że chcą podatku katastralnego.
    Od: "Tornad" <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > No przecież ty Tornad napisałeś dokładnie co ja.

    > Dla źródła fali swoistość fali z obu stron JEST TAKA SAMA.

    > Tłukę to od początku. Ale nic to, mi się już nie chce.

    > Marek

    Rzeczywiscie ale wczesniej Toich listow nie czytalem, bylbym sie "podparl"
    czyli Cie zacytowal, na co zaslugujesz. Z tym, ze to "tluczenie" nic nie
    pomoze, sa goscie, ktorzyby sobie dali obciac za wiare, taka to juz wiary
    natura.
    Moze nasz oponent to przeczyta, to podaje pierwszy z brzegu link, na ktorym
    to jest lopatologicznie pokazane.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Efekt_Dopplera

    Zauwaz, ze tak do polowy pisza do rzeczy, obrazki sa poprawne, widac
    wyraznie, ze przed zrodlem swiatla fala jest krotsza zatem czestotliwosc
    wieksza za zrodlem mniejsza. Ale potem (dla swiatla) zaczyna sie normalne
    gledzenie i oszustwo. Pisza, z predkosc swiatla w stosunku do
    kazdego "obserwatora" musi miec te sama predkosc... Doppler stwierdzil cos
    wrecz przeciwnego.
    I pisza jakies bzdurne wzorki a potem aby Czytelnik nie zdazyl sie zastanowic
    i stwierdzic ewidentna sprzecznosc w tych wywodach, jego uwage skupiaja na
    wynalazku "Dopplera poprzecznego". W koncu uwiklaja czytelnika w jakies
    kuriozalne wzory, i posrednio dowodza, ze Doppler dziala tylko dzieki teorii
    wzglednosci. Typowy przyklad manipulacji i utwierdzenia w przekonaniu
    genialnosci tej bzdurnej i nie tylko nie popychajacej rozwoju nauki do przodu
    lecz wrecz zapedzania go w kozi rog, Teorii.
    Dlatego jestem tolerancyjny dla osobnikow typu Lawa czy innych
    zindoktrynowanych tymi tezami; nie wiedza co czynia.
    Ja pisze tez na fizyce i rowniez wytykam te podstawowe bledy w tych
    postulatach TW. I spotykam sie z reakcjami typu nie rozumiesz, potem z
    osmieszaniem a wreszcie z braku argumentow z bardziej czy mniej
    zakamuflowanymi epitetami. A poniewaz to nie pomaga to kaplani tej religii
    wrzucaja mnie do worka z tzw. KF.
    Jak dotad zaden z nich nie potrafil mi wytlumaczyc tego paradoksu czyli
    absurdu, ze skoro kazdy obserwator musi odebrac predkosc swiatla jako rowna c
    to na jakiej podstawie dziala efekt Dopplera. W tych wzorach jest wyraznie
    napisane c+-v, od ktorej to wartosci zaleza czestotliwosci swiatla. Trudno im
    zrozumiec ze te czestotliwosci wyemitowane przez poruszajace sie zrodlo sa
    realne i wygenerowane przez to zrodlo, pozostaja w medium takie same na wieki
    cale az do zmeczenia i beda sie tam tulac, niezaleznie pd tego czy to zrodlo
    jeszcze istnieje i czy je zmierzymy czy nie.
    Odpisuja w stylu czestotliwosc swiatla "staje sie" wieksza lub mniejsza. Albo
    jak Lawa efekt "powoduje", co zauwazylas. A w ogole twierdza, ze to jest efekt
    relatywistyczny Dopplera i dywagacje na temat tego klasycznego nie maja sensu.
    Czyli trzeba to przyjac na wiare i te wiare krzewic.
    Lawa to usiluje robic tyle, ze jak na moj gust jest za cienki i nie za bardzo
    mu to wychodzi nawet tu na grupie budowlanej gdzie nie wszyscy musza sie na
    tym znac.
    Tematem watku jest podatek, zatem pisanie o TW wydawaloby sie NTG. Tymczasem
    uwazaam, ze piszemy na temat gdyz malo kto wie, ze tysiace ludzi, naukowcy
    nauczyciele sa zobowiazani te teorie wykladac, a to wszystko kosztuje. Ktos
    Madry napisal tu, ze naukowcy nie potrafia rozgryzc do konca procesow wiazania
    betonu a jesli chodzi o sprawy kosmiczne sa geniuszami i wszystko najlepiej
    wiedza, jakos tak. I z tym sie zgadzam. Dlatego uwazam, ze ta teoria nie
    popchnela nauki do przodu ani o krok a wrecz przeciwnie od ponad sto lat jej
    rozwoj ewidentnie hamuje.
    Pzdr
    Tornad