  • Data: 2015-02-24 20:29:31
    Temat: Re: Wybuch gazu -W butli
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 24 lutego 2015 19:36:31 UTC+1 użytkownik XL napisał:

    > To juz wiesz, że z CHAMEM sie nie gada, czy jeszcze trochę popróbujesz
    > zgrywać tego innego, lepszego...?
    > --
    >
    > XL
    > "Spójrzmy tylko na królestwo nasze, jedno z pierwszych w Europie, spójrzmy
    > na jego siły i środki obronne, na jego dostatki, bogactwa, na wszystko, co
    > ludziom jest potrzebne. Czegóż nam brakuje? Oto rządu silnego i ustalonego
    > ładu prawnego, a wtedy wszystko będziemy mieli i stać będziemy silni i
    > pewni siebie.
    > Jan Zamoyski, fragment przemówienia sejmowego z 1575.

    czytaj babo jedna bo drugi raz nie napiszę. Przepraszam za to co napisałem, ale bez
    czynnego żalu. Ty nie jesteś głupia. Wręcz przeciwnie, bijesz na łeb niejednego z
    grup. Ale masz wadę. Wyłazi z Ciebie taki skurwysyński nauczycielski charakterek. Nie
    ma ludzi którzy wiedzą wszystko. W tym temacie rację masz tylko z tym że gaz wybucha
    i że sam z siebie w butli nie wybuchnie. Walcz z tym przyzwyczajeniem że wiesz
    wszystko a nie jest wykluczone że za krótki czas nikt się Ciebie czepiał nie będzie.