eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :) › Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
  • Data: 2009-04-11 00:06:13
    Temat: Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
    Od: "kiki" <s...@s...ss> szukaj wiadomości tego autora

    <o...@o...pl> wrote in message
    news:605e.000002d7.49dfa961@newsgate.onet.pl...

    > I tu się wtrącę. Owszem ta robota to koszt 70-100 zł. Zajmuje to dla
    > praktyka
    > 1-1,5 godz. Trzeba jednak doliczyć dojazd (inaczej liczy się robotę
    > jednostkową jak w tym przypadku, a inaczej gdy jest to jedna z robót na
    > tej
    > budowie). Proszę pamiętać, że musiał stracić czas na dojazd, uzgodnienie
    > szczegółów, dbanie by nie "narozrabiać" (obok może było powieszone pranie,
    > na
    > półce kosmetyki itd. ).

    Dzisiaj był u mnie hydraulik, firma hydrauliczna z nazwą, referencjami
    należąca do cechu. Wymieniali mi naczynie przeponowe 40 litrowe przy
    zbiorniku c.w.u. - na wejściu zimnej wody. Najpierw zadzwoniłem zapytać co
    może być przyczyną, że sika mi z zaworu bezpieczeństwa. Powiedzieli
    telefonicznie, że mam nacisnąć wentyl i zobaczyć czy nie zeszło powietrze
    (azot podobno) z balonu. No nacisnąłem i lipa, pusto. Obstukałem i wydawało
    się, że jest pełne wody.
    Zamówiłem na Allegro samo naczynie, a wymiana dzisiaj 100zł. Trzeba było
    spuścić wodę w zasobnika i tak dalej.