eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWykończeniówka - co może zdrożeć (zdrożeje) a co zdrożało w związku ze spadkiem wartości złotego ?Re: Wykończeniówka - co może zdrożeć (zdrożeje) a co zdrożało w związku ze spadkiem wartości złotego ?
    From: Jacek_P <L...@c...edu.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wykończeniówka - co może zdrożeć (zdrożeje) a co zdrożało w
    związku ze spadkiem wartości złotego ?
    Date: Sun, 8 Feb 2009 15:51:53 +0000 (UTC)

    Maniek4 napisal:
    > Ale Jacku to sa pierdoly, nie slyszalem jeszcze zeby jakis pracownik
    > skarbowki znal sie na narzedziach, czy towarze w firmie w ktorej robi sie
    > kontrole. Zaden urzednik nie bedzie w stanie okreslic jakie narzedzie i
    > kiedy bylo uzyte, a czesc pozycji kosztowych moze byc dawno zuzyta i
    > najnormalniej wyrzucona.

    Masz ewidencje wyposazenia? :) Teraz to taki fajny chwyt, bardzo popularny
    w trakcie kontroli. Masz karty likwidacji narzedzi i urzadzen podpadajacych
    pod gospodarke odpadami? ;)

    > Nie wspominajac o enigmatycznych pozycjach na
    > fakturach z ktorych sam wlasciciel moze mic problemy. Fakt slyszalem o
    > liczeniu kolkow po3 grosze brutto w ilosci kilkudziesieciu sztuk, ale to
    > zakrawa na co najmniej upierdliwosc i z normalnymi osobami ma nie wiele
    > wspolnego. Nie zmienia to oczywiscie podejscia do prawa, tyle ze to taki
    > przepis w oparciu o ktory trudno cos udowodnic.

    Pomijasz drobny szczegol: budzet robi sie coraz bardziej glodny i nienasycony.
    A jak wiesz, nie ma takiej zbrodni, do ktorej nie posunalby sie najbardziej
    nawet demokratyczny i praworzadny rzad, kiedy braknie mu pieniedzy w kasie.
    A nawet jak firmy swoje wywalcza przed sadami, to:
    a) padna wczesniej,
    b) odszkodowania bedzie placil INNY juz rzad,
    c) krotkoterminowe korzysci odniesie biezacy rzad.

    Dlatego jestem pesymista. Ale juz chyba czas zakonczyc watek, bo
    strasznie sie zrobil daleki od budownictwa :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek