eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWykończeniówka - co może zdrożeć (zdrożeje) a co zdrożało w związku ze spadkiem wartości złotego ? › Re: Wykończeniówka - co może zdrożeć (zdrożeje) a co zdrożało w związku ze spadkiem wartości złotego ?
    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wykończeniówka - co może zdrożeć (zdrożeje) a co zdrożało w
    związku ze spadkiem wartości złotego ?
    Date: Sun, 8 Feb 2009 17:16:16 +0100

    news:gmmke3$kp6$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie są znikome.
    > Ja zajmuję się instalacjami i jak do tej pory koszty dojazdów to jest
    > największy koszt w tej branży.
    > Ty zapewne liczysz tylko i wyłącznie koszt paliwa. Niestety trzeba
    > doliczyć także i inne koszty związane z utrzymaniem samochodu.

    Roznica jest taka, ze gdybys uzywal go wylacznie prywatnie to koszty stale i
    tak bys mial. Z byc moze mniejsza czestotliwosci remontow.

    > To mogłeś się uczyć lepiej. Nie musiał byś się teraz męczyć na "państwowym
    > garnuszku" :)

    Przesadzasz. Budzetowka to nie tylko panie w ZUSie, czy US. Budzetowka to
    Twoje zdrowie, bezpieczenstwo, wyksztalcenie dzieki ktoremu zarabiasz i
    pewnie masz sie lepiej od tych ktorzy Cie ksztalcili, a takze drogi ktorymi
    jezdzisz do klientow. Znajdzie sie tego wiecej Co bys zrobil gdyby Ci tego
    zabraklo w jednej chwili?? Nie ma co sie rzuca, ze ktos w budzetowce nie
    jest zadowolony z dysproporcji nie do konca uzasadnionych. Nie uczciwe jest
    moim zdaniem takie traktowanie problmu, ze Ci ktorzy malo zarabiaja to
    zyciowe niedorajdy i same pierdoly w kolo. Dzieki dyplomom wielu z nich
    korzystasz z tylu rzeczy na co dzien nie myslac o tym i o niektorych nie
    masz bladego pojecia jak dzialaja, a jednak ktos to wymyslil i opracowal
    siedzac w laboratoriach calymi dobami za marna pensje po to bys teraz z nich
    drwil i wytykal jakie to glupki niezyciowe. Bo to ze kazdy powinien zarabiac
    po co najmniej 20000 miesiecznie to wiemy, ale do tego jeszcze daleka droga.
    Kiedys polecilem sasiadowi hydraulika do zmiany boilera. Ten przyjechal przy
    okazji po jakiejs robocie w okolicy i zrobil to w niecala godzine. Za robote
    zaliczyl 250zl bez paragonu rzecz jasna. Pytanie czy to jest uczciwa stawka
    jest czysto subiektywne, ale odczuciowo jakos tak dziwnie, rowniez mi bo go
    polecilem.

    Pozdro.. TK