eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWykończeniówka - co może zdrożeć (zdrożeje) a co zdrożało w związku ze spadkiem wartości złotego ?Re: Wykończeniówka - co może zdrożeć (zdrożeje) a co zdrożało w związku ze spadkiem wartości złotego ?
  • Data: 2009-02-08 22:56:23
    Temat: Re: Wykończeniówka - co może zdrożeć (zdrożeje) a co zdrożało w związku ze spadkiem wartości złotego ?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gmnk7g$683$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Pomijajac kwestie co to ma rzeczy w kontekscie dyskusji nt. kosztow
    > wykonczeniowki, to pozwole sibie na odmienne zdanie. Wiazanie wartosci
    > firmy wprost z wysokoscia wyplacanej dywidendy jest sporym uproszczeniem,
    > by nie rzec dyletanctwem.

    Mnie uczono, ze dywidende placi sie z zysku wypracowanego spolki. Wartosc
    akcji tak naprawde nie ma/moze nie miec zadnego znaczenia dla firmy w
    kontekscie jej zysku, czy wartosci faktycznej. Nie slyszalem zeby wyplacano
    dywidende od wartosci firmy i co to jest ta wartosc, ale to nic nie znaczy.
    Tylko czy tu nie wystepuje swego rodzaju przeklamanie podawanych gdzies
    danych??

    Pozdro.. TK