eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWykończeniówka - co może zdrożeć (zdrożeje) a co zdrożało w związku ze spadkiem wartości złotego ?Re: Wykończeniówka - co może zdrożeć (zdrożeje) a co zdrożało w związku ze spadkiem wartości złotego ?
  • Data: 2009-02-08 23:08:48
    Temat: Re: Wykończeniówka - co może zdrożeć (zdrożeje) a co zdrożało w związku ze spadkiem wartości złotego ?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <cyber_no_@_spam_sarocom.net> napisał w wiadomości
    news:gmnknv$38f$3@news.onet.pl...
    > absurdalne to jest tlumaczenie kretactwa. takie mamy prawo i koniec. masz
    > prowadzic (uczciwie) ksiazke przebiegow i sie z tego rozliczac. miedzy
    > innymi dlatego ze wiekszosc spoleczenstwa okrada swoj kraj mamy jak mamy.
    > drogi, lecznictwo, edukacja... w duzym uproszeczniu zacofanie kraju wynika
    > z faktu ze jest okradane przez obywateli (i nie truc mi tu ze na gorze
    > kradna wiecej bo to nie usprawiedliwia tych na dole)

    A wiesz czemu Ci kretacze tak kreca?? O redystrybucji slyszales napewno? Jak
    czlowiek nie ma wrazenia, ze dobrze sie dzieje to nie ma potrzeby/nie czuje
    sie zobligowany do bycia uczciwym jezeli system nie jest uczciwy. Mi nie
    podoba sie placenie na partie jakiegos debilnego eksperta ekonomii w osobie
    A. Leppera, tylko dla tego ze jakis Kaczynski tak wymyslil. Nie podoba mi
    sie armia urzednikow i swiecace elewacje ZUSow, przerwy sniadaniowe w
    posredniakach. Pisanie podan o byle pierdoly i placenie zapomog pijakom. Nie
    chce placic za wojne w Iraku, odwierty geotermalne w Toruniu, na wyzsze
    diety dla poslow i odprawy dla wiceministrow. Nie chce placic pensji dla
    Rady Radiofonii, kupowania 5 razy za drogich kas fiskalnych i rolek do nich,
    ktore nie wiem jak przechowywac i gdzie biorac pod uwage czasookres ich
    przechowywania. Wielu rzeczy nie chce i wole swoje pieniadze wydawac sam, bo
    w ten sposob zarobi ktos u kogo zostawie swoje pieniadze. Jak zmieni sie ta
    oderwana od obywatela polityka, to moze wiecej ludzi poczuje potrzebe
    placenia uczciwie podatkow.

    Pozdro.. TK