eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWykończeniówka - co może zdrożeć (zdrożeje) a co zdrożało w związku ze spadkiem wartości złotego ?Re: Wykończeniówka - co może zdrożeć (zdrożeje) a co zdrożało w związku ze spadkiem wartości złotego ?
  • Data: 2009-02-08 23:35:01
    Temat: Re: Wykończeniówka - co może zdrożeć (zdrożeje) a co zdrożało w związku ze spadkiem wartości złotego ?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wrote:
    > absurdalne to jest tlumaczenie kretactwa. takie mamy prawo i koniec.
    > masz prowadzic (uczciwie) ksiazke przebiegow i sie z tego rozliczac.
    > miedzy innymi dlatego ze wiekszosc spoleczenstwa okrada swoj kraj
    > mamy jak mamy. drogi, lecznictwo, edukacja... w duzym uproszeczniu
    > zacofanie kraju wynika z faktu ze jest okradane przez obywateli (i
    > nie truc mi tu ze na gorze kradna wiecej bo to nie usprawiedliwia
    > tych na dole)

    gówno prawda.

    to co "ukradną" jak to nazywasz obywatele to jest ten kawałek który nei
    zostanie zmarnowany przez gryzipórów i polityków. te pieniądze nie sa
    kradzione one są ratowane.

    Jeśli chcemy aby obywatele zaczęli czuć potrzebę bycia uczciwym w stosunku
    do państwa państwo musi zacząć być uczciwe w stosunku do obywateli. Państwo
    nei może zachowywyac sie jak włądza okupacyjna tylko jak służba dla
    obywateli. Każdy urzędnik powinien miec poczucie że jego pozycja nie jest
    nadrzędna nad resztą obywateli, ale jest służebna. Funkcjonariusze państwa
    są naszymi podwładnymi, bo to my im płciwy pensje. Wciąż jest niestety
    odwrotnie.

    Praworządni Niemcy, kiedyś tacy byli, przez lata państwa socjalnego i
    wymyślania kolejnych durnych przepisów udało sie wyleczyć Niemców z
    praworządności. Szara strefa tam też kwitnie bo usługa na lewo jest sporo
    tańsza niż ta legalna.

    Prawo które jest opresywne rodzi bunt i sprzeciw, gdy podatki są wysokie
    ludzie zaczynają kombinować bo celem człowieka jest dobro jego rodziny, gdy
    przyciśniesz ojca rodziny to nawet zabije a nie tylko będzie kombinował z
    podatkami.

    Popatrz co sie dzieje z abonamentem TV coraz mniej ludzi go płaci, właściwie
    nikt sie nei wstydzi tego przyznać nawet publicznie. Czy gdyby TV publiczna
    była naprawdę publiczna to też by tak wyglądało?