    Subject: Re: Wymiana pieca gazowego
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <6162e501$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <61635f56$0$548$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <616419bb$0$23915$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Mon, 11 Oct 2021 16:15:46 +0200

    W dniu 2021-10-11 o 15:17, Kris pisze:
    > I tak to z Tobą dyskusja.
    > Zaczyna brakować argumentów to chamski zaczynasz być i osobiste wycieczki się
    zaczynają.
    > To powtarzalne u Ciebie w dyskusjach nie tylko ze mną.
    > Ochłonij, opanuj się.

    Ja zaczynam być chamski jak idiotom brakuje argumentów i dalej
    uskuteczniają swoje chamskie pyskówki.

    Twoje chamstwo i zarozumialstwo po prostu przekraczają wszelkie granice
    przyzwoitości.

    Kolejny raz ci udowodniłem, że piszesz bzdury. Zamiast przyznać się do
    popełnionego błędu i przeprosić to próbujesz ze mnie zrobić tyrana, a
    siebie ofiarą.

    Jak widać z tobą nie da się inaczej dyskutować. Dopiero jak się ciebie
    pierdolnie w ten tępy łeb to siedzisz na dupie i się nie wychylasz z
    tymi swoimi "mądrościami" przez jakiś czas.

    Naucz się szanować ludzi i nie traktuj ich jak gówniarzy, którzy nie
    mają pojęcia o czym piszą. Weź też pod uwagę, że moja wiedza w
    dziedzinie instalacji grzewczych jest wielokrotnie większa od twojej.

    Może idź na jakąś terapię, albo szkolenie dotyczące kontaktów
    międzyludzkich, bo póki co to ze swoim podejściem, nie nadajesz się do
    normalnych dyskusji.

    Mam nadzieję, że w końcu dotarło do tego twojego tępego łba, że nie da
    się wymienić prosto 1:1 kotła stojącego z otwartą komorą spalania na
    kocioł wiszący, kondensacyjny. Że jednak to wymaga większego wkładu
    pracy i materiałów niż ci się wydaje.

    Po pierwsze trzeba przerobić wszystkie podejścia.

    Instalator zazwyczaj wymienia stare zawory i stary osprzęt na nowy, bo
    po 20 latach nieużywania zaworów jak się je ruszy to zaczynają
    przeciekać, a nikt później nie będzie jeździł po kilka razy, aby kolejne
    zawory wymieniać, bo klient dupę będzie truł "panie bo tu się leje,
    zrobiłeś pan, ale zaworów toś pan nie wymienił".

    Kolejna sprawa to montaż wkładu kominowego oraz odprowadzenia skroplin.
    Bywa, że nie ma możliwości zrobić odprowadzenia skroplin grawitacyjnie i
    potrzebna będzie pompka skroplin. To też jest dodatkowy koszt, który
    występuje indywidualnie. Czasami wstawia się klientowi zawór
    termostatyczny do ciepłej wody użytkowej, a to pompę czasami trzeba
    wymienić, bo pompa już nie działa od kilku lat.

    Dlatego też nie wiem czy te 2000zł to jest uzasadnione w przypadku
    Budzika czy też nie. Nie piszę czy jest to mało czy dużo, bo znam
    specyfikę takiej roboty. Ty zaś krytykujesz wszystko i wszystkich.
    Piszesz pierdoły i szkalujesz ludzi z branży instalatorskiej bezpodstawnie.