  • Data: 2012-01-15 04:04:10
    Temat: Re: Wytrzymalosc dachu
    Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Robert G napisał:
    > Nie znam się jednak na tym i może ktoś jest w stanie mi powiedzieć na
    > podstawie stron z projektu ile cm śniegu wytrzyma ten dach...? :-)

    Wczytałem się w to, co napisali i... wychodzi mi, że dach jest w stanie
    wytrzymać napór ok 130-cm warstwy śniegu po stronie nawietrznej...
    Przyjmuję, że świeży śnieg waży ok 200 kg na każdy m3.
    Czy tak...?

    Jeśli by tak było, to mogę spać spokojnie :-) - dach mi się na łeb nie
    zawali...

    Majster nie pozmniejszał przekrojów krokwi, to ja się nie znam i nie
    wiedziałem jak odczytać projekt... Miały być 8x16 i takie dał. Dał też
    grubsze słupy i nad przybudówką garażową gęściej podparł - tam dach ma
    mniejszy kąt nachylenia, a połacie są dość duże.

    pozdr
    Robert G.