  • Data: 2010-10-06 19:38:11
    Temat: Re: Wzmacniacz GSM w domu
    Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:op.vj54xcbv1cvm6g@linux-rj.dom...
    Dnia 06-10-2010 o 13:22:28 Marcin <m...@p...fm> napisał(a):

    > Witam!
    >
    > Szuka3em na google, ale nic ciekawego nie znalaz3em. Mo?e kto? korzysta w
    > domu z grupowiczów z wzmacniacza GSM?
    Też miałem słaby sygnał, zmieniłem sieć i mam mocniejszy :)

    Szczytem bezczelności wykazał się pracownik ERY który na moją rezygnację z
    dalszej umowy (na czas już nieoznaczony) zaproponował mi zakup zestawu
    anteny zewnętrznej. A rozwiązałem umowę gdyż pobliskiego BTSa zlikwidowali i
    niemal zupełnie nie miałem zasięgu a mnie powiedzieli że problem zlikwiduję
    podłączaną anteną parapetową do telefonu. Krótko odpowiedziałem że jak będę
    chciał telefon na jakimś przewodzie to sobie do tepsy pójdę.

    Marek