  • Data: 2011-03-19 22:17:00
    Temat: Re: YTONG - kontar - STYROPIAN
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Adam" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:e414f738-22e7-45c6-9b9d-d0aed20088fd@x3g2000yqj
    .googlegroups.com...

    > Hm. Czyli stanelo na tym ze jedyna zaleta 1W jest odpornosc na
    > odbijanie pilka, czy jeszcze cos ?

    Latowsc wykonania (niestety bywa, ze tylko w teorii), szybkosc wykonania,
    dowolne wykonczenie elewacji, mniejsza przewodnosc w dol przez fundament,
    mniej odpadow styropianu ktorych nikt nie uwzglednia w szacunkowych kosztach
    (Krzemowi zdaje sie kiedys zostalo 5m^3), ograniczenie praktycznie do kilku
    materialow az do samego wykonczenia elewacji (listwy startowe, kleje,
    pianki, narozniki ktorych tez nikt ne uwzglednia w szacunkach). Powyzsze
    jakie na szybko przychodzi mi do glowy okupione jest nieco wyzszymi
    rachunkami za ogrzewanie. Teraz nalezy zastanowic sie ile ma sie sciany i
    jakie beda za i przeciw. Dla domu ze stosunkowo mala iloscia scian
    zewnetrznych roznice w ogrzewaniu moga byc naprawde symboliczne.

    Pozdro.. TK