  • Data: 2011-03-20 08:00:47
    Temat: Re: YTONG - kontar - STYROPIAN
    Od: M <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-19 23:17, Maniek4 pisze:
    > Uzytkownik "Adam"<a...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > Latowsc wykonania (niestety bywa, ze tylko w teorii),

    Hmm. Co w tym łatwego? Chyba, że bierzesz pełen system 1W ze wszystkimi
    dodatkami. Np. w porothermie masz tak
    http://www.wienerberger.pl/servlet/Satellite?pagenam
    e=Wienerberger/WBArticle/ArticleStandard05&cid=11256
    79492859&sl=wb_pl_home_pl&lpi=1077526673703

    > szybkosc wykonania,

    ok, bo jest jeden etap zamiast dwóch
    > dowolne wykonczenie elewacji,

    ok, chociaż jak chcesz marmur na zewnątrz to robisz de facto zamiast 2W
    ścianę 3W. W 1W rzeczywiście nie ma to znaczenia.

    > mniejsza przewodnosc w dol przez fundament,

    Hmm. Powierzchnia jest większa, więc nie wiem, jak ci wyszła mniejsza
    przewodność.

    > mniej odpadow styropianu ktorych nikt nie uwzglednia w szacunkowych kosztach
    > (Krzemowi zdaje sie kiedys zostalo 5m^3),

    Wystarczy dogadać się z hurtownią w kwestii zwrotów

    > ograniczenie praktycznie do kilku
    > materialow az do samego wykonczenia elewacji (listwy startowe, kleje,
    > pianki, narozniki ktorych tez nikt ne uwzglednia w szacunkach).

    O tych dodatkach to piszesz w kontekście 2W czy 1W? Przecież przy 1W te
    dodatki masz w ścianie (musisz kupować dodatkowe elementy ociepleniowe
    wewnątrz).

    Czyli kostka :-)

    M.