eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieZ cyklu OT tym razem dla Adama :-)Re: Z cyklu OT tym razem dla Adama :-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Z cyklu OT tym razem dla Adama :-)
    Date: Thu, 20 Mar 2014 06:06:03 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 31
    Message-ID: <lgdsvn$rs3$1@news.task.gda.pl>
    References: <lgbsjt$8o7$1@usenet.news.interia.pl> <lgbtup$h2r$2@dont-email.me>
    <lgbuiq$d5j$1@usenet.news.interia.pl> <z...@m...org>
    <lgc0ng$hl7$1@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: pee166.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1395291959 28547 46.171.108.166 (20 Mar 2014 05:05:59 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 20 Mar 2014 05:05:59 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:483875
    [ ukryj nagłówki ]

    Maniek4 wrote:
    > W dniu 2014-03-19 12:34, Myjk pisze:
    >> Wed, 19 Mar 2014 12:20:56 +0100, Maniek4
    >>
    >>> Przyklad seans filmowy w kinie i reklamy przed nim.
    >>
    >> Sytuacja jest prosta jak drut. Jak się nie podoba, to się nie używa.
    >
    > Ale przez takie podejscie poniekad jest jak jest.
    > Chcesz isc do kina to nie masz wyboru. Adam pisze, ze jak sie placi to
    > nie ma reklam. Otoz jak zycie pokazuje tak nie jest. Kino to jedno, a
    > telewizja komercyjna typu nc+ to drugie bo bezplatna zdaje sie nie
    > jest. I tak po malu uspia nasza czujnosc, przyzwyczaja, a nam bedzie
    > zylo sie lepiej. :-)
    >
    >> Nie ma
    >> przymusu, a jednocześnie to jedyny, acz jakże skuteczny sposób na
    >> pokazanie co się myśli o danej "usłudze". Dlatego (poza
    >> wpieniającymi ciamkaczami -- co też pokazuje target) ja do kin nie
    >> chodzę.
    >
    > Pryska przy okazji poczucie uczciwosci w czasie ogladania pirata.

    chciałeś napisać poczucie nie uczciwości...

    podobnie gdy biorę płytę DVD i jestem zmuszony do 1. oglądania spotu
    prawnego 2. oglądania bloku reklamowego którego nie mogę przewinąć ani
    zablokować.

    nie mam żadnych skrupułów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1