  • Data: 2010-12-29 08:23:17
    Temat: Re: Z czego sciana?
    Od: "Tom" <t...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Z czego polecacie budować ściany domu?
    > Chodzi mi o dobry stosunek jakosci cegły do ich ceny.
    > Mysłałem o Phorothermie 44 (bez zadnych dodatkowych ocieplen).
    > Czy to jest lepsze niz np cegla max + styropian + znow cegla max.
    > Czy jest w ogole gdzies takie porownanie przekikalnosci materialow budowlanych
    > porotherm 44 ma 0,30
    > a np taka cegla xblock 0,14
    Po pierwsze odpuść sobie ścianę jednowarstwową (1W) bo to w naszym
    klimacie nieporozumienie.
    Po drugie odpuść sobie cegłę a szczególnie to g...o Phorotherm,
    muruj z BK szary albo jak cię stać to biały Ytong, do tego ocieplenie
    styropian minimum 15cm.
    Będziesz miał ciepło i energooszczędnie.

    Ja się dołaczam do pytania, poniewaz mam w planie postawienie scian z pustaka
    thermopor 25 x 37,5 x 23,8 cm (firma Leier) a do niego styropian Fasadowy 14 cm. To
    tak z
    grubsza. Prosba o informację i sugestie na temat mojego wyboru. Czy to dobry wybór ?

    Tomek