  • Data: 2010-12-28 23:53:27
    Temat: Re: Z czego sciana?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Gru, 00:50, Adam Szendzielorz <a...@g...com> wrote:

    > Ja mam mury z porothermu i polecam.

    Oczywiscie pisze o murze 2W - ja mam porotherm 25 + 20cm styropianu.
    1W czyli 44cm (i wiecej lub mniej) - nie polecam :)
    Co do Ytonga czy betonu komorkowego.. Mozliwe, ze teraz bym z niego
    budowal. W 2008 jak kupowalem material na mury najtaniej wyszedl mnie
    porotherm 25 (wyszedl nawet taniej od MAXow). Aha - i mi z gniazdek
    nie wieje - kwestia dobrego ocieplenia :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.