    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Z szacunkiem i rezerwą
    Date: Mon, 24 Aug 2020 10:06:02 +0200

    Ja tak kiedyś niechcący podpadłem :(

    Kobita pokazywała mi mieszkanie po babci. Blok PRL, "wielka płyta",
    Warszawa-Ursus.
    Patrzę, a w kuchni płytki do wysokości ok. 1,5 metra. W jednym miejscu
    płytki prawie się stykają, a w innym to mały palec można by w spoinę
    włożyć. Ponadto przy samej podłodze to pod płytkami zaprawy na dłoń -
    coś ok. 12 cm.
    No to ja żartuję, że pewnie to robiła jakaś pijana ekipa w nocy i bez
    światła. Niestety, okazało się, że to kładł ś.p. Dziadek mojej kobity :(

    W jednym z pokoi różnica wysokości parkietu względem poziomu kilka cm, w
    łazience segmenty płyty odchodziły na kilkanaście cm. Dziwne, że ten
    blok jeszcze stoi.

    > Do tego pewnie jeszcze chcieli, żeby im płacić od godziny. Plus marża
    > od zużytych materiałów. (...)

    Gdyby tak na każdym piętrze ktoś dawał kilkunastocentymetrowe tynki, to
    zebrał by się niezły nadmiarowy ciężar.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam