    From: scream <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zabudowa GK - technologia
    Date: Mon, 11 May 2009 16:33:43 +0200

    Dnia Sun, 10 May 2009 23:22:23 +0200, Maniek4 napisał(a):

    > Planuje w niektorych pomieszczeniach strefowe podswietlane obnizenia
    > sufitow. Nie mam pojecia jak do tego sie zabrac. W zwiazku z czym mam
    > pytanie, czy ktos moze zna jakies sieciowe miejsca, gdzie mozna znalezc
    > jakies przepisy instruktarzowe jak to robic, rodzaje lacznikow ich
    > stosowanie itp.

    Poszukaj na www.knaufblog.pl
    Ja kiedys narysowalem taki pogladowy obrazek:
    http://img136.imageshack.us/img136/1783/detal2.gif
    Jesli czegos nie bedziesz rozumial to pytaj.
    Zasada jest mniej wiecej taka sama przy wszystkich rodzajach obnizen. Jesli
    obnizasz nie kawalek powiedzmy 20x20 cm, tylko caly spory kawalek sufitu,
    to robisz w odwrotna strone, tj. nizszy sufit jako sufit wlasciwy i wyzszy
    poziom na podobnej zasadzie jak na obrazku. Wybacz ze nie umiem tego
    wyjasnic w prostych slowach. Jak nie bedziesz wiedzial, to pytaj. Najlepiej
    znajdz jakies zdjecia tego co bys chcial miec u siebie to Ci napisze jak to
    zrobic :)

    --
    best regards,
    scream