  • Data: 2009-05-11 18:15:58
    Temat: Re: Zabudowa GK - technologia
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:164sr6puwzbrx.wlkrvpw3luqe.dlg@40tude.net...

    > Poszukaj na www.knaufblog.pl
    > Ja kiedys narysowalem taki pogladowy obrazek:
    > http://img136.imageshack.us/img136/1783/detal2.gif
    > Jesli czegos nie bedziesz rozumial to pytaj.
    > Zasada jest mniej wiecej taka sama przy wszystkich rodzajach obnizen.
    > Jesli
    > obnizasz nie kawalek powiedzmy 20x20 cm, tylko caly spory kawalek sufitu,
    > to robisz w odwrotna strone, tj. nizszy sufit jako sufit wlasciwy i wyzszy
    > poziom na podobnej zasadzie jak na obrazku. Wybacz ze nie umiem tego
    > wyjasnic w prostych slowach. Jak nie bedziesz wiedzial, to pytaj.
> [...]

    Dzieki Scream.
    Chodzi mi mniej wiecej o te trzy rozwiazania.
    http://knaufblog.pl/index.php/2009/02/11/jak-efektow
    nie-podswietlic-sufit-podwieszany/

    Nie dokladnie rzecz jasna, ale ten powiedzmy patent. Na razie zastanawiam
    sie nad szczegolami, a skomplikowanie prac pomoze podiac decyzje.
    W holu ma byc obnizany sufit nad calym pomieszczeniem, a dodatkowo chcialbym
    obnizyc czesc przy scianach i zamontowac tam oswietlenie tzw. rozproszone z
    weza led. Mniej wiecej wiem jak ta koncepcja ma wygladac, ale jak zwykle
    wazne sa szczegoly. Gdyby chcialo Ci sie cos naszkicowac to bede wdzieczny i
    na pewno bede mial wiecej pytan. Tak to nie bardzo wiem o co pytac. :-)

    Pozdro.. TK