  • Data: 2013-02-19 12:17:18
    Temat: Re: Zaciek, przeciek z lazienki, no klops po prostu
    Od: "mk" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:kfvgpg$4hf$1@node1.news.atman.pl...
    > Nawet bez folii gdy kafelki są dobrze zafugowane to nic nie ma prawa
    > cieknąć.

    To pocieszajace troche...

    > Pooglądaj dobrze fugi, czy nie ma braków, albo pęknięć.

    Ok, tak zrobie.

    > Ps. Jest jeszcze jedna możliwość jeśli masz tam wylewkę na styropianie, a
    > jest to jakiś kiepski styropian to ta wylewka minimalnie siadła i zrobiła
    > się szczelina przy podłodze - teoretycznie silikon powinien temu zaradzić,
    > ale wystarczy, że kafelki były tłuste (dotykane łapami) i już silikon się
    > w tym miejscu odspaja.

    Hmm, jakos styropianu pod wlewka nie kojarze, a bylo tam ryte dosc gleboko
    zeby odplyw zrobic. No ale tak czy owak - szukac wszelkich szpar, zarowno w
    podlodze jak i scianie.

    Zastanawiam sie na jeszcze jedna rzecza - ten odplyw liniowy jest dosc dlugi
    i ma trzy punkty odplywowe. Kazdy taki punkt to dziura w blasze na ktora
    przychodzi plastikowa okragla nakladka i od niej juz rura. Moze ktorys styk
    miedzy ta plastikowa nakladka a blaha odplywu jest niedostatecznie
    zasilikonowany albo silikon puscil? Kiedys jak czyscilem odplyw to nad tym
    sie zastanawialem... ale jakos rozeszlo sie po kosciach.

    A, wyzej jeszcze pisales, ze
    > Jakby był problem w odpływie liniowym to już by Ci o tym powiedzieli
    > sąsiedzi z dołu :-)

    Problem w tym, ze to jest parter a pod spodem jedynie garaz :) Obczajalem
    tam nie raz czy nie widac jakiejs plamy na suficie ale nic a nic. Chyba, ze
    nie potrafie sie tam spozycjonowac wzgledem mojej lazienki powyzej :)

    Pozdr,
    mk