  • Data: 2013-02-20 10:57:08
    Temat: Re: Zaciek, przeciek z lazienki, no klops po prostu
    Od: p...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 20 lutego 2013 10:30:45 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:

    > Może chudziak był nierówny i gdzieniegdzie styropian siadł, a może to jakaś
    >
    > tandeta a nie styropian podłogowy. Trzeba było dać parkingowy albo XPS'a.
    >

    > Pozdrawiam
    >
    > Ergie

    Parterówka pełna,płyta zbrojona beton, styro podłogowe kraska czy ganderka, jastrych
    z włóknami i plastyfikatorem. Wystarczy że cały dom lekko siądzie i fuga już może
    delikatnie puścić. Dla tego napisałem o taśmach i podwójnej uszczelce. Wtedy może
    sobie pracować. Z praktyką lichego zagęszczania, bez warstw i wody się zgadzam.
    Ludzie nieraz po roku mają szczeliny na palec między podłogą a listwami, ale to przy
    chudziaku.