  • Data: 2013-02-19 16:37:58
    Temat: Re: Zaciek, przeciek z lazienki, no klops po prostu
    Od: p...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 19 lutego 2013 13:50:32 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup

    oglegroups.com...

> [...]
    >
    > dźwięki i później zaczyna się kombinowanie przy wykończeniówce.
    >

    > Na parterze w łazience powinien być twardy styropian np. parkingowy, a na
    >
    > piętrze nic. O ile w pokojach na piętrze warto dać styropian akustyczny aby
    >
    > wygłuszyć kroki i stuki, a tyle w łazience na piętrze lepiej nie dawać nic -
    >
    > zrobić wylewkę zespoloną ze stropem a nie oddylatowaną. Wtedy p[o pierwsze
    >
    > nie ma problemów z inną praca stropu i ścian i pękaniem łączeń, a po drugie
    >
    > w przypadku remontu za 20 lat bez problemu można sobie wstawić wannę na

    Siadanie posadzek to nie tylko kwestia złego styropianu, bo taki może się przytrafić
    nawet niby jako podłogowy, ale często również na parterze w domach, gdzie pod
    chudziakiem czasem pustkę można znaleźć. W tej chwili stoję na podłodze składającej
    się pełnej płyty zbrojonej, styro podłogowego, a jednak w łazience między płytkami
    ściennymi a podłogowymi na fudze widać gdzieniegdzie pajęczynkę.