  • Data: 2013-02-20 11:26:40
    Temat: Re: Zaciek, przeciek z lazienki, no klops po prostu
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pozdrawiam
    >
    > Ergie

    Parterówka pełna,płyta zbrojona beton, styro podłogowe kraska czy ganderka,
    jastrych z włóknami i plastyfikatorem. Wystarczy że cały dom lekko siądzie i
    fuga już może delikatnie puścić. Dla tego napisałem o taśmach i podwójnej
    uszczelce. Wtedy może sobie pracować. Z praktyką lichego zagęszczania, bez
    warstw i wody się zgadzam. Ludzie nieraz po roku mają szczeliny na palec
    między podłogą a listwami, ale to przy chudziaku.

    potwierdzam w piwnicy miałem na małego palca, a dawałem XPS,
    na piętrze zwykły styro i też siadło kilka mm, ale wykonawca dał fugę, po
    roku poprawiał silikonem,
    na piętrze łazienka z kolei ma już i folie i tasmy, ale wykonawca, który
    wykańczał cały moj dom
    niestety zawalil, jak wcześniej opisywałem dał kilka przedłużek, śruba
    strzelila i zalało,
    ale nawet mu nie mówię, szkoda nerwów, następny dom będzie jeszcze bardziej
    dopracowany :)
    puki co montuję czujniki zalania wszędzie.