  • Data: 2013-02-20 17:07:44
    Temat: Re: Zaciek, przeciek z lazienki, no klops po prostu
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ergie wrote:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    > silikonem.
    > Ludzie sami sobie komplikują życie. Najpierw oszczędzają dając piasek
    > zamiast żwiru, później nie pilnują zagęszczania, później godzą się na
    > nierówny chudziak i nie każą go wyrównać, później na to dają byle jaki
    > styropian.. a na koniec smarują wszystko drogą folią w płynie z
    > jeszcze droższymi taśmami, dają beznadziejne silikonowe fugi i dziwią
    > się, że cieknie.

    > Może chudziak był nierówny i gdzieniegdzie styropian siadł, a może to
    > jakaś tandeta a nie styropian podłogowy. Trzeba było dać parkingowy

    dlaczego mam wrażenie że pieprzysz głupoty...

    równy chudziak :) to jest kurna chudziak a nie wylewka...

    jak jest nie równy to po przykruciu styropianem i obciążeniu wylewką
    wszytsko sie uleży...

    swoją droga to tasmę elastyczną daje sie właśnei po to aby wylewka mogła
    pracować względem scian bez utraty szczelności.