  • Data: 2013-02-21 11:06:27
    Temat: Re: Zaciek, przeciek z lazienki, no klops po prostu
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    > dlaczego mam wrażenie że pieprzysz głupoty...

    Bo pewnie masz źle zrobione i nie przyjmujesz do wiadomości, że ktoś może
    mieć lepiej.

    > równy chudziak :) to jest kurna chudziak a nie wylewka...
    > jak jest nie równy to po przykruciu styropianem i obciążeniu wylewką
    > wszytsko sie uleży...

    No właśnie chodzi o to by się nie "ulegało". Jak za 15 lat znowu siądzie o
    kolejne 2mm to będzie wydłubywał fugę i dawał nową? Czasem jak czytam tę
    grupę to się czuję jak na budowie za komuny czego nie widać to może być
    zrobione byle jak, a jak później siądzie albo pęknie to nas już nie będzie.

    Co do chudziaka to po pierwsze jak jest lany z gruszki to nie ma problemu by
    był równy, a jeśli komuś się nie chciało go rozgarnąć lub lał byle jak to
    robi się to tak, że daje się cienką warstwę zaprawy pod styropian - tak
    jakby "tynkuje" ten chudziak. Dzięki temu styropian przylega całą
    powierzchnią i nie musi się "ulegać", a wylewka nie siada nawet o 1mm.

    Pozdrawiam
    Ergie