  • Data: 2011-05-09 22:26:38
    Temat: Re: Zadziwiajace nowe metody budowania.
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Maj, 23:23, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:

    > wieniec i strop tak samo jak fundamenty. Ale ten kto budowal to wie, ze dom
    > to nie budowa z idealnie pasujacych do siebie klockow. Pradoksalnie mam dom
    > z Porothermu i co cegielnia to inny wymiar. Nie jakies tam rozbieznosci jak
    > strzal z armaty, ale ten centymetr nie byl niczym niezwyklym. Kolejny temat

    Nie doczytales, ze do murowania na piane nadaja sie wylacznie pustaki
    SZLIFOWANE i jakostam dodatkowo poziomo wzmacniane - przypuszczalnie
    maja tolerancje wymiarowa jak ytong :) Przypuszczalnie tez piana sie
    rozszerza (jak to piana) i wypelnia wiekszosc przestrzeni miedzy
    pustakami, wiec wydaje mi sie, ze nieprawda jest mowienie ze to sie
    trzyma na dwoch paseczkach pianki :)

    A pomysl przypuszczalnie wzial sie stad, ze mozna tym murowac takze w
    zimie do -5stC, kiedy nikt o zdrowych zmyslach i majac np. w
    perspektywie mrozna noc nie wzialby sie za murowanie zwykla zaprawa,
    czy klejem - ot znalezli dziure w rynku i ja wypelniaja ;)

    Ja bym osobiscie z tego domu nie chcial - glownie ze wzgledu na cene -
    jezeli chodzi o sama technologie to chyba bym zaufal - moze sam bym
    wtedy mury postawil i zaoszczedzilbym na murarzu :)
    pozdr.

    --
    Adam