eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieZamiast remontu budowanie od nowa- z prawnego punktu widzenia. › Re: Zamiast remontu budowanie od nowa- z prawnego punktu widzenia.
  • Data: 2013-06-28 12:13:37
    Temat: Re: Zamiast remontu budowanie od nowa- z prawnego punktu widzenia.
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > To inaczej...
    > Kupiłem stary DOM jednorodzinny w tragicznym stanie.
    > Zaczynam go remontować. Coś źle policzyłem itd.
    > Cholera..................., poleciała jedna ściana.
    > Dom nadaje się do rozbiórki.
    > I co teraz?

    Zgłaszasz* rozbiórkę, a później normalnie projekt i PnB.

    Zakładając że to co się rozleciało to nie był zabytek bo jeśli był to
    zależnie od układów jakie masz z urzędnikami albo nie dzieje się nic albo
    masz sprawę w sądzie.

    Różne wersje słyszałem w różnych urzędach jedni pozwalają na zgłoszenie inni
    chcą PnB, kierownika i dziennik budowy (rozbiórki).

    Pozdrawiam
    Ergie