  • Data: 2009-12-31 10:57:20
    Temat: Re: Zarowki energooszczedne
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wylaczyli...
    > Ale chodzi mi o cene dla ludzi a nie dla "kulczykow". Pomijam juz czas
    > zwrotu inwestycji - przy cenie za zarowke niecale 60 pln to u mnie wynosi
    > min 3 lata, zakladajac ze zadna sie nie spali. A tu cena ponad 2 razy
    > wyzsza. Pomijam tez to ze pytalem sie o doswiadczenia z tego typu
    > oswietleniem - konkretne modele. Sklepy sobie sam moge znalesc.
    >
    > Pozdrawiam.
    >
    > Jagon

    Stary to jest nowość. Nowość kosztuje. Chcesz mieć nowość i przyszłościowe
    oświetlenie - płać.
    Nie stać cię - kup halogeny, na tą nowość będzie cię stać szybciej niż
    myślisz.

    Nie sądzę że znajdziesz tu ludzi mające doświadczenie z tym oświetleniem, bo
    to pewnie garstka snobów.

    Ja pewnie zamontuje sobie LEDy, ale wykańczać dom będę planować za 3-4 lata,
    to jest przepaść, i pewnie za taki czas te żarówki na Cree będą kosztowały
    po 40 zł.

    Zresztą o jakie doświadczenia ci chodzi? W Cree testowe LEDy świecą już 30
    tys godzin, i przyjdzie jesszcze poczekać zanim się wypalą.

    MS