  • Data: 2010-01-03 23:04:41
    Temat: Re: Zasniezony solar prozniowy stoi.
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "e-kran" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:5588.00000181.4b411db5@newsgate.onet.pl...

    > Nie lubię mieć racji w takich przypadkach jak ten, jednak widzę niestety,
    > że
    > miałem. Na dodatek trzeba by montować jakieś "wycieraczki" do tych paneli,
    > no
    > istny koszmar.

    Podejdz do tego z innej strony. Sa ludzie grzejacy dom weglem. Raz w
    tygodniu np. trzeba wyczyscic kociol. Ot taki gratis z dorobkiem inwentarza.
    Eliminuje go? Raczej nie.

    > Kiedy byłem na etapie ustaleń dot. ogrzewania, nie studiowałem tematu
    > solarów,
    > zastanowiłem się tylko : "ile w naszym pięknym kraju mamy słonecznych dni
    > zimie ?". Subiektywne wspomnienia podpowiadały mi raczaj sino-bure niebo
    > zasute na dodatek mgłą. Brrrr. Zrezygnowałem z myśli o solarach bardzo
    > szybko.
    > Solar przyda Ci się na pewno w lecie do grzania wody w basenie, poważnie.
    > Wspólnie z moim kolegą z pracy zastanawialiśmy się nad tym "post factum" i
    > wyszło na to, że jest to z pewnością niekwestionowane "topowe"
> [...]

    Pisalem tu nie raz, do ogrzewania domu zima u nas to sie kompletnie nie
    nadaje. Patrze z perspektywy pazdziernik do dzis. Z czasem bedzie wiecej
    slonca, zobaczymy. Mam to do grzania wody i do tego jestem pewien, ze
    wystarczy.

    Pozdro.. TK