  • Data: 2010-01-04 17:15:51
    Temat: Re: Zasniezony solar prozniowy stoi.
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    news:hht57f$q5u$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "marko1a" <m...@l...de> napisał w wiadomości

    > Eeee, one chyba tak samo delikatne jak ten Twoj plaski.

    Nie ma co porównywać hartowanej szyby 3,5mm w kolektorze płaskim z szybą
    grubości niemal jak w świetlówce jaka jest w kolektorze prózniowym.
    Maniek, moje 3 płaskie wyprodukowały dzisiaj 13kWh. Po dzisiejszym grzaniu
    mam 300l wody o temperaturze 47stC. Na zewnątrz było -6stC
    Dnia przybywa i jak zaobserwowałem już dwie zimy styczeń jest bardziej
    słoneczny. Co ty na to? Ciekaw jestem jak by to było z próżniowymi. Spróbuj
    jutro odśnieżyć jak się da, może będzie takie słoneczko jak dzisiaj to
    porównamy.

    Marek