  • Data: 2010-01-04 17:29:15
    Temat: Re: Zasniezony solar prozniowy stoi.
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    news:hhr5c4$v2o$1@news.interia.pl...

    > Ja mam przy oknie dachowym, ale jak popadalo to i na oknie snieg.
    > Najlepiej bylo by je obrocic pionowo by wygodnie wychylic sie ze szczota,
    > ale wtedy spadnie snieg z okna do srodka. :-) Na dzis mi wszystko jedno,
    > bo tam nie mieszkam, ale temat do przemyslen jest.
    > Mysle, ze chyba najlepsza byla by szczota na skladanym dlugim kiju i
    > sieganie z dolu, wiec solar w miare nisko. Tyle ze sniag jak bedzie
    > zalegal to jednak na dole zawsze wiecej. Wszystko zalezy od indywidualnych
    > rozwiazan a info moze komus sie przyda. Ostatecznie te pare dni bez
> [...]

    Maniek i tak nic ci to nie da bo sam snieg to pan pikuś. Tu chodzi o to że
    rura pokryta jest grubym szronem którego bez drapania nie ruszysz.
    Parę dni grzania? Styczeń, luty coraz dłuższe dni, woda z wodociągów 8stC
    obecnie. Podniesienie temperatury o każdy stC to mniej grzania gazem lub
    prądem jak kto woli. Takich dni jak dzisiaj będziemy mieli coraz więcej a po
    dzisiejszym dniu to "tylko" 300l wody 47stC. Teraz jest -8 na zewnątrz. Ja
    dzisiaj biorę wannę trzeba się wygrzać.

    Marek