  • Data: 2010-01-04 07:28:50
    Temat: Re: Zasniezony solar prozniowy stoi.
    Od: "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Uszanowanie.
    >
    > Gdyby ktos montowal sobie cos takiego to radze w miejscu, gdzie bedzie mozna
    > zgarnac ew. snieg. Moj jest przy kalenicy a i tak przykryty sniegiem. Dzis
    > slonecznie bylo caly dzien, a godzin pracy zero.

    Wlasnie wczoraj zrobilem fotke jednej instalacji prozniowej aby pokazac
    niedowiarkom ze to relatywnie czeste.
    Jak kiedys tluklem ze prozniowe fe a plaskie cacy (byle nisko i duzo i grzejace
    zimna wode wodociagowa w zimie) to mi tu takie matolki sie buntowaly ze zle, ze
    gupio, ze nie ma miejsca, ze plaskie maja mala wydajnosc itp...
    Snieg na prozniowych moze lezec znacznie dluzej niz na samym dachu, tylko
    dodatnia temperatura przez dlugi czas moze taka czapke stopic...

    --
    Lukasz Sczygiel