  • Data: 2009-11-23 08:50:17
    Temat: Re: Zasobnik CWU i straty ciepla
    Od: "Jackare" <...@s...de.uk.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:heddss$ok1$1@inews.gazeta.pl...

    > Bo nie rozumiesz na czym polega różnica pomiędzy kotłrm z zamkniętą
    > komorą, a kotłem z otwartą komorą.
    > Mylisz pojęcia, z resztą jak większość klientów.

    No to poproszę o wyjaśnienie bo jedno wiem na pewno, że na pewno nie wiem
    wszystkiego :)
    Dla mnie kocioł z zamkniętą komorą to przede wszystkim kocioł
    bezpieczniejszy dla klienta i nie marnujący mu jego ogrzanego już powietrza
    z mieszkania. Dopóki nie mówimy o kotłach kondensacyjnych, kwestie emisji i
    wymiany ciepła pomiędzy wylotem spalin a dolotem powietrza traktuję jako
    pomijalne, zwłaszcza że mając na względzie przeważające warunki mojej pracy
    (miekszania, koamienice, bloki), kocioł z otwartą komorą lub otwracie kotła
    z komorą zamkniętą będzie o tyle bez sensu, że ogrzane powietrze z
    pomieszczenia pobierze do spalenia i wyrzuci je w komin a do pomieszczena
    zassie zimne powietrze z zewnątrz.
    --
    Jackare