  • Data: 2013-09-29 23:03:30
    Temat: Re: Zastanów się zanim zainwestujesz w kocioł węglowy
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kris wrote:

    > Sie zastanawiaj dalej. Siedzisz po drugiej stronie barykady i masz w
    > nosie czy przelew za solary które montujesz klientowi jest od niego
    > czy z banku z dopłatami.
    >
    > Jednak ten co kupuje powinien liczyć a na dzisiaj dopłaty sa tylko do
    > odsetek od kredytów.

    a to jakaś nowość... kolejna gówno prawda od pani gieni...

    dopłata jest do całej kwoty. Kosztorys jest na mniej wiecej 5tys x ilość
    kolektorów. netto 35% tej kwoty zwraca FOŚ. (netto bo po odliczeniu podatku
    od dopłaty).

    W cenie kosztorysowej zwytkle firma może jeszcze zaproponować jako promocje
    wykonanie kawałka kotłowi za free.

    > Pytałem w dwóch lokalnych firmach z reklamami"solary z dopłatami" o
    > cenę.
    > Na gotowo po odliczeniu dopłat wyszłoby mnie drożej niż sam kupię
    > zestaw.
    > Kilkadzeisat kilometrów od moje miejscowości jest gmina Miastko- tam
    > kilka lat temu był bardzo sensowny program doplat do solarów- wyrwali
    > z UE chyba coś koło 3 mln zł na dopłaty dla kilkuset gospodarstw
    > domowych. I dzięki tym dopłatom mieszkańcy płacili poniżej 3tys zł
    > za zestaw jeśli dobrze pamiętam.

    zależy co kto sobie kupił i zamontował. Bywali tacy spece co brali dopłatę
    bezpośrednią do banku a potem od gminy i mieli soalry za freeko, gorzej jak
    kiedyś przywędruje do nich prokurator.