eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieZawór bezpieczeństwa na zimną wodę przed baniakiem - czy może pracować też po ciepłej stronie › Re: Zawór bezpieczeństwa na zimną wodę przed baniakiem - czy może pracować też po ciepłej stronie
  • Data: 2013-08-08 21:21:28
    Temat: Re: Zawór bezpieczeństwa na zimną wodę przed baniakiem - czy może pracować też po ciepłej stronie
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:5311c67c-7346-454a-99ab-3c4d0b27ae49@googlegrou
    ps.com...

    > Nigdy nie atakuję jako pierwszy. Musiałeś dać powód.
    > Z zaworami do bojlerów i tymi anty skażeniowymi bez względu na to co
    > sobie wymyśliłeś mam rację.
    > To są zawory różnicowe. W jedną stronę są otwarte a w drugą albo
    > otwarte albo zamknięte.
    > Zależy to od różnicy ciśnień. Amen

    Już wszystko ci się kompletnmie popier.....
    Weź otwórz wyszukiwarkę internetową i wpisz hasło "zawór różnicowy", bo
    już chyba totalnie skretyniałeś.
    Poczytaj sobie jak są zbudowane, jak działają i do czego się je stosuje.
    Zapewniam cię, że nie mają nic wspólnego z zaworami zwrotnymi
    stosowanymi przy bojlerze. Nikt nie produkuje zaworów różnicowych, które
    dopuszczone są do stosowania na wodzie pitnej, a szkoda, bo często sam
    mam potrzebę je stosować w cyrkulacjach grawitacyjnych CWU, czyli na
    wodzie pitnej i w zamian jestem zmuszony stosować zawory klapowe, przy
    których nie zawsze chce ruszyć grawitacyjnie cyrkulacja CWU.