  • Data: 2014-10-10 09:53:23
    Temat: Re: Zawory sterowane elektrycznie
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> napisał w wiadomości
    news:m1715n$dbr$1@speranza.aioe.org...
    > a drugą sprawą jest automatryka budynku - sam bedziesz robił? czy jak?

    >No... sam. Automatyka jak to automatyka, nic skomplikowanego w niej nie ma.

    dopóki działa. Za 2 lata moze sie okazac ze ty jestes zarobiony a automatyka
    klęknie. Kto to naprawi?
    Wychodząc z tego założenia moja automatyka oparta jest na seryjnym
    komputerku, modułach przekaźników i kopii programu na karcie SD. Kompletna
    wymiana sprzetu potrwa z 5 minut i nie trzeba nic wiedziec byle wymienic
    sztuka w sztuke.

    b.