  • Data: 2014-10-11 23:56:25
    Temat: Re: Zawory sterowane elektrycznie
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 10 października 2014 10:57:15 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > mówiłem o wymianie automatyki. Ale zawory też mam (tylko ze to by juz nie
    > było 5 minut) - czemuscie mi nie mówili ze zawory kulowe to zło? Dwa lata
    > minęły, z 10sztuk padły juz 3 :/

    Co Ty opowiadasz :) Piszesz o normalnych porzadnych, solidnych, metalowych
    zaworach kulowych!? Czy nie czasem o zaworach kulowych PP? Bo te kulowe
    do zgrzewu to jest tragedia. Natomiast normalne porzadne zawory kulowe
    sa b. trwale. Ja mam kotlownie 5 lat i wymienilem dwa kulowe PP - na zwykle
    metalowe. Reszta metalowych wszystkie jak nowe (a mam ich DUZO ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.