  • Data: 2014-10-19 23:17:31
    Temat: Re: Zawory sterowane elektrycznie
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ok, schemat (jak na razie kotłownia, wodę dorysuję jak się odrobię po
    nieobecności) leży tutaj:

    http://www.1024.pl/kotlownia.pdf

    Proszę nie bić i nie krzyczeć głośno, ja nie z tej branży po pierwsze, a
    po drugie czasu nie było aby się doktoryzować z rysowania hydrauliki.

    Zasilanie:
    1. to źródło ciepła, szasuję że 34-38C w okresie przejściowym będzie, a
    w srogą zimę nie spadnie poniżej 35C (zmienia się moc źródła jak robi
    się zimniej).

    Kotła na razie nie ma, ale na wszelki wypadek warto go przewidzieć w
    instalacji.
    CWU dogrzewane, gdyż woda ze studni paskudnie zimna jest, szkoda całość
    prądem.
    Pompy 2 i 3 to zwykłe 40-60W obiegowe pompy, typowe dla podłogówki
    (chyba 1Bar na zwarciu).
    Pompa 1 jest mocniejsza, szacuję że będzie około 500-750W pobierała
    (4-5Barów na zwarciu i wydajność większa).
    Wszystkie obwody podłogówki mają zawory termostatyczne (znaczy...
    czujniki w pokojach).

    Ok, chyba niczego nie pominąłem. Acha, zawory z E to elektrozawory, a
    schemat ewoluował tak, aby było ich jak najmniej.

    Irek.N.