  • Data: 2009-06-30 15:46:13
    Temat: Re: Zbiornik ciepłej wody ???
    Od: "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Takie właśnie informacje dostałem od przedstawiciela Ulricha i całkowicie
    > odpuściłem temat solarów.

    Chyba mu strasznie podpadles :) ze facet zamiast zarobic na tobie cie
    zniechecil. Wrecz nie moge sobie wyobrazic takiej teorii spiskowej :)

    Takie cos http://sczygiel.googlepages.com/IMG_3156.JPG nagrzewalo wode w zeszlym
    roku w kwietniu do 75 stopni. Po nalaniu do 100l plastikowej beczki wody ze
    studni trzy dni trwalo dojscie do 75 stopni wieczorem. Pora to przelom
    kwietnia/maja i sloneczna ciepla (nie upalna) pogoda. Instalacja bez pompki,
    sama grawitacja.

    Przekalkulj sobie solary :)

    Podpowiem ze na zime sie malo nadaja (ale wode z wodociagu dogrzeja spokojnie
    wiec na tej wodzie mozna osiagnac zysk 10-20 stopni.

    --
    Lukasz Sczygiel