  • Data: 2012-03-07 20:30:32
    Temat: Re: Zdalne sterowanie chałupą z komórki
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:jj8f65$mua$1@inews.gazeta.pl...

    > "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message

    > Już nie chce mi się polemizować :-) Ale przypomnę ci że wolę uwodzicielski
    > głos niż czarodzieja :-)

    A w to nie watpie, ze wolisz taki glos. Gdyby tylko tym glosem niosl sie
    jakis intelekt to mi tam wszystko jedno.
    A skoro o przypominaniu to tez Ci przypomne, ze mam gdzies kim ten anielski
    glos jest w sypialni gdyby tylko na sile mi tego nie opowiadal. Za to Ty, o
    ironio modernistyczny ideowy liberal do moich przekonan podchodzisz jak do
    krucjaty. Twoja malostkowosc polega na tym, ze dogmaty dyskutowane gdzies
    kiedys i wtedy zamkniete, przenosisz na dyskusje miesiace a nawet lata po
    tym kiedy sie odbyly. Rozmowy z Toba toczone sa przez pryzmat pogladow i
    przekonan, co przeczy Twojemu twierdzeniu, ze na grupach nie powinno byc
    nickow i odnosisz sie wylacznie do postow a nie do osob je piszacych. Co
    krok to hipokryzja po prostu. Zdecydowanie wole merytorycznie.

    Pozdro.. TK