  • Data: 2012-03-08 07:12:42
    Temat: Re: Zdalne sterowanie chałupą z komórki
    Od: "Kris" <k...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    >No wlasnie. Odczyt temp. wody wejscia, wyjscia CWU, czy temp. zasilania CO
    >mnie jakos nie rajcuje na codzien. Po kiego mam sie tym zajmowac? Ustawilem
    >kocioł i mam to gdzies. Ile mozna sie gapic na te dane? Wilgotnosc w domu,
    >temp. w pokojach.... Nie lepiej to zyc jakos ciekawie?

    Do tego km kabli jeszcze musi być.
    Ja u siebie mam alarm ale praktycznie go nie zazbrajam- był mi potrzebny na
    czas budowy to zrobiłem.
    Jak wyjechaliśmy na kilka dni to klucze dałem teściowi żeby zajrzał do
    chałupy co i jak. Jak bym miał pomontowana inteligencje + 3 alarmy to by
    wlazł do domu bo on techniczny nie jest;)