eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieŻe podwyżki są to widać, ale nie wiedziałem że aż takie... › Re: Że podwyżki są to widać, ale nie wiedziałem że aż takie...
  • Data: 2018-07-30 23:12:27
    Temat: Re: Że podwyżki są to widać, ale nie wiedziałem że aż takie...
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Napisales oszuscie, i nie chcesz wyprostowac, ze koszt pradu potrzeby do upieczenia
    chleba w maszynce to 1-1,5zl. W tym samym czasie internet podaje ze koszt pradu
    potrzebny do jednego zmywania w zmywarce na 60° to zlotowka. Wydajac 1,50 na prad
    mozna zrobic dwa prania na 40° w pralce automatycznej. Ten sam internet podaje koszt
    upieczenia chleba w maszynce na 17-25 groszy. Jestes klamca i oszustem a na dodatek
    wiejskim chamem.

     Ten sam internet mówi, że jesteś starym, sfrustrowanym idiotą.

    Co ma wspólnego ilość energii potrzebnej do podgrzania kilkunastu litrów
    wody do temperatury 40'C z podgrzewaniem bochenka chleba do ponad 200'C
    i pieczenia go w tej temperaturze prawie 2 godziny?

    Chcesz dyskutować to pomierz ile zużyjesz energii w trakcie całego
    procesu pieczenia chleba o masie 1kg i przestań mi wymyślać od kłamców,
    bo póki co to właśnie ty kłamiesz, a przy tym wyłazi z ciebie buractwo i
    chamstwo.