    From: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zimno :-(
    Date: Thu, 31 Dec 2009 08:55:02 +0100
    <hh538o$9tt$1@news.interia.pl> <hh5595$6vd$1@inews.gazeta.pl>
    <hh570h$imf$1@node2.news.atman.pl> <hh5os5$b8i$1@inews.gazeta.pl>
    <hh5par$2d0$1@node1.news.atman.pl> <hh5q11$62h$1@news.interia.pl>
    <hh5siu$o2g$1@inews.gazeta.pl>
    <9...@s...googlegroups.com>
    <hhdqic$m06$1@inews.gazeta.pl> <hhe1ik$q04$1@news.interia.pl>
    <hhev9v$cbu$1@inews.gazeta.pl> <hhft20$16ud$1@news2.ipartners.pl>
    <hhgd9d$c7n$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hhggik$j6u$1@news.interia.pl>
    <hhgjtn$1hsk$1@news2.ipartners.pl> <hhgk9p$nar$1@news.interia.pl>

    news:hhgk9p$nar$1@news.interia.pl...

> [...]

    Tu jesteś w błędzie.
    Dziadek to nie tylko określenie pokrewieństwa, ale także starego mężczyzny w
    sensie "stary dziadek, stary dziad" :)

    Tu także się mylisz, bo kierownik kieruje bezpośreednio mistrzami, a ci
    brygadzistami, zaś brygadziści pracownikami ;D

    No co Ty ? Nawet jak jesteś sam to ktoś musi być sternikiem ;D

    Także się mylisz. Przykład choćby z lotnictwa - załoga samolotu 2-3 osobowa,
    a kapitan jest zawsze ;D

> [...]
    > kierowania firma. Tam sa dyrektorzy rozni, kierownicy roznych szczebli i
    > cala zabawa kompetencji, lacznie z problemami doboru odpowiedniej kadry.
    > Kierownik kogos lubi albo nie, konflikty i zarzadzajacy z przerostem
    > ambicji frustraci zyciowi.
    > Jak powinien nazywac sie jednoosobowy wlasciciel kierujacy np. sp. z o.o.,
    > kierownikiem bo ma trzech podleglych magazynierow i jednego sprzedawce? Z
    > formalnego punktu widzenia nic nie stoi na przeszkodzie nazywac sie
    > prezesem. Choc oczywiscie zgodze sie, ze czasem wyglada to smiesznie. :-))

    Wobec tego ogłaszam się królem firmy, albo nawet cesarzem ;D