  • Data: 2010-01-02 20:49:35
    Temat: Re: Zimno :-(
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek4 pisze:

    > Oczywiscie przyczyn moze byc wiele i nie mozna generalizowac. Jednak
    > strukture organizacyjna dobiera sie do potrzeb nie stanowisk. Te mozna
    > nazwac w sumie jak sie chce jezeli dopuszcza to prawo. Wiadomo ze jak zarzad
    > to nie kierownik glowny tylko prezes. Jak rada nadzorcza to nie prezes.

    Jak nie co..., to nie co...? :-D

    Wyobraź sobie, że Sp. z o. o. może być _jednoosobowa_ i ta jedna osoba
    może być zarządem, zgromadzeniem udziałowców, prezesem, dyrektorem,
    kierownikiem, mistrzem oraz wszystkimi zastępcami na każdym szczeblu
    oraz pracownikiem-robolem w jednej osobie :-).
    W razie potrzeby może posługiwać się tytułem, jaki mu jest w danej
    chwili potrzebny... I wszystko zgodnie z prawem :-D.

    A jako ciekawostkę powiem, że będąc prezesem trzeba mieć umowę o pracę,
    ale będąc stuprocentowym udziałowcem, ale nie będąc prezesem -
    zatrudniając prezesa - i osiągając dochody gruubo powyżej wyobrażeń
    przeciętnego Kowalskiego, można jednocześnie być
    bezrobotnym/beneficjentem pomocy społecznej, czyli tak zwanym biedakiem
    i bezdomnym :-DDD, takie durne jest prawo. Można nie mieć domu, bo
    wszystkie domy mogą być własnością spółki :-).

    pozdrawiam
    robercik-us