  • Data: 2010-04-27 09:13:17
    Temat: Re: Złodziej w ekipie
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotrek" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hr66i9$8j8$1@inews.gazeta.pl...

    > Bądź cały czas na budowie.
    > Ja przez pół roku nie pracowałem zarobkowo tylko siedziałem na budowie.

    Tak pewnie by nalezalo, tylko skoro mam byc na budowie to i sam sobie to
    zrobie dobierajac fachowcow, a tak to ja nie moge. Jest jeszcze druga
    kwestia, oni przyjda krasc jak mnie tam nie bedzie. Wystarczy, ze beda
    widzieli co tam jest, a lodowki, zmywarki i innych klamotow w mieszkaniu nie
    bede teraz trzymal bo zwyczajnie nie mam gdzie. Dla tego staram sie
    zatrudniac pewnych ludzi, ktorym klucz od przybytku bez obawy moge dac, co
    tez przeciez latwe nie jest. Zlodziei i pijakow bym gonil, bo ufac im nie
    mozna. Po tynkarzach nie moglem znalezc plastikowego samochodu na czterech
    kolkach na ktorym dziecko siadalo i odpychalo sie nogami. Ukradli cos
    takiego, bo przeciez nie zapadl sie pod ziemie wiec jak kolega jakas stowe
    jestem na fachowcach w plecy, ale to w ogole byla porazka od poczatku. Co
    mnie na nich skusilo...

    Pozdro.. TK