  • Data: 2009-12-10 14:49:22
    Temat: Re: Zmniejszenie mocy kotla a spalanie.
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:81368ddf-d40a-454c-b5cd-e29c285c07e6@l13g2000yq
    b.googlegroups.com...
    On 10 Gru, 12:31, "e-kran" <e...@o...pl> wrote:
    >A to
    > zmniejszenie do 90% oznacza, że gdybym potrzebował na C.O. więcej niż 90% z
    > 24kW to wtedy piec mi ich nie da, tylko zatrzyma się na 21.6 kW.

    No i będzie zimniej ale oszczędniej... czyli mają rację!
    :-)))))

    Nie do końca. W przeciętnym domu to wystarczy a nawet zadowoliłby się moca
    13-15kW. jak u mnie. Piec będzie grzał dłużej i tyle. Wcale nie będzie zimniej.
    Przy mocy 15kW masz dobowo 360kWh do dyspozycji. Musiałby to być naprawdę
    dziurawy dom albo namiot aby potrzebował tyle energii.

    Marek