    From: "/// kaszpir ///" <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Zmywarka - czy ten "środek" starczy ?
    Date: Sun, 22 Feb 2009 20:13:25 +0100

    > wiec skad ci to "lepsze" sie wzielo i szukasz uzasadnienia dla niego?

    Ok. ok :)

    Po prostu zrobiliśmy dziś mycie naczyń przy użyciu samej kostki z Lidla
    (jakaś 2 fazowa) (tania) i z efektu umycia bez soli i bez nabłyszczacza
    byliśmy bardzo zadowoleni (brudne od herbaty szklanki).

    Kupiłem w Careefourze jakis tani proszek do mycia w zmywarce (3zł za 600g)
    i jakis tani nabłyszczacz (3zł) i sól do zmywarki (Ludwik) (7zł) i użyliśmy
    tego wszystkiego i ... efekt znów bardzo dobry :)

    Chyba więc damy sobie spokój z "kostkami" bo po co przepłacać ;) jak nie
    widać różnicy :)

    Po prostu czytałem na forum że stosując kostki 3in1 (lub więcej in 1 ;)
    można dać sobie spokój z solą i nabłyszczaczem bo one je zawierają ...

    > dla mnie to jest zamienne.

    Ja w temacie zmywarek "raczkuję" . Mi wszystko jedno czy to tabletka czy
    osobno proszek , nabłyszczacz i sól. Przeczytałem na grupach dyskusyjnych
    że starczy sama tabletka , ale chyba nie będę ryzykował sprawności zmywarki
    dla 7zł ...