    From: "Ghost" <g...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zuzycie pradu
    Date: Wed, 28 Oct 2015 22:13:12 +0100

    Użytkownik "Kżyho" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2015-10-28 o 16:28, Adam Sz. pisze:

    >Właśnie dlatego LEDY mam jedynie w pomieszczeniach typu pralnia, garderoba
    >itp.
    >Wszystkie światła pokojowe, łazienkowe itd. mam zwykłe żarowe żarówki lub
    >halogeny.
    >Jeszcze nie widziałem LEDa, który by mi w 100% zastąpił światło żarowe, a
    >nie toleruję jakiegokolwiek bardziej trupiego koloru.

    Mam prawie wszędzie ledy, żadnych trupich. Trzeba trochę poszukać i nie
    kupować najtańszych. Za halogeny (gu10?) kupowałem w castoramie 4,5W ledy po
    jakieś 36 pln, ale to było kilka lat temu. Mam też zwykłe wkręcane i g9(?),
    no i paski - wszystko przyjemne ciepłe.

    Nie, nie mam dużej tolerancji na barwę - ogólnie jestem bardzo wymagającym
    konsumentem.