    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Zuzycie pradu
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    <n13g41$b03$1@node2.news.atman.pl>
    <5635bfea$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <n17a6c$1r6$1@node2.news.atman.pl>
    <563736d5$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <1ezqk9y7dww7$.dlg@myjk.org>
    <c...@g...com>
    <1...@m...org>
    <6...@g...com>
    Date: Mon, 2 Nov 2015 18:47:16 +0100

    Mon, 2 Nov 2015 09:02:29 -0800 (PST), Lisciasty

    > Silnik z trybami to prawie całe urządzenie, stara została obudowa,
    > pokrętło i jakieś elektroniczne śmieci ;)
    > A co do kosztów to wymiana (robocizna) takiego czegoś przez wiejskiego naprawiacza
    > AGD kosztowałaby max stówę, więc o dziwo jednak nadal się opłaca.

    Zgoda. Pod warunkiem, że zaraz znowu się coś nie rozsypie, bo źle zostało
    zamontowane, podłączone, albo nastąpi zmęczenie innego elementu, etc. :P

    > Kiedyś zawsze było lepiej, człowiek tak ma ;)

    To ja wiem. Ogólnie wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma. :>

    > Nie dotyczy nowych samochodów i telefonów, to w większości drogi szmelc ;)

    Samochody nie są wcale drogie, zwłaszcza uwzględniając, w stosunku do ceny,
    obecną ilość elektroniki, moc silnika, komfort etc. a nawet wytrzymałość.

    Wyjechałem dwoma autami z salonu, obecnym przejechałem 150 tkm i przez 7
    lat z większych napraw to niedawno wymiana chłodnicy klimatyzacji, a jutro
    jadę raptem na wymianę podkładek pod wtryskami. No, jeszcze coś pewnie
    grzebną przy webasto, bo przestało zaskakiwać ostatnio i mi tyłek z rana
    marźnie. :>

    --
    Pozdor
    Myjk